1 Şubat 2013 Cuma

THE ROCKET VOLUM'EXPRESS RIMEL/Resimli

Herkese Merhaba;

Son gunlerde bir cok yeni denedigim makyaj urunleri var ve bloga postlarini girmeyi bekliyor.

Bugun de alali 1 hafta olan ve dogru bilgi vermek icin hergun duzenli olarak kullandigim bir makyaj urununden bahsetmek istiyorum adi; The Rocket Volume'Express Mascara.

Bildiginiz gibi Maybelline'in en son urunlerinden bitanesi ve yabanci bloglarda oldukca ovgu alan bir rimel.

Bende denedim ve izlenimlerim su sekilde;

★Oncelikle ambalaji oldukca renkli,gece mavisi uzerine pembe yazilari var.Diger Maybelline Rimelleri gibi tombik bir ambalaji var.

★9.6 ml lik bir urun.

★Fircasi oldukca kalin ancak kil degil plastik(ki bence kil fircadansa plastik firca cok daha iyi) uzerinde minik,kisa ve slk killari var,ayni zamanda esnek bir yapiya sahip.

★Urun ise oldukca islak yapida,genelde yeni acilan rimeller de bu cok yasanan bir durum,zaman gectikce bu islaklik gidecektir diye dusunuyorum.

★Surumu oldukca kolay,benim kirpiklerimde bir uzatma soz konusu oldu ancak biraz yapisarak tel tel ayrildi.

★Kalicilik acisindan kesinle kalici gun icerisinde tazelemeye hic gerek duymuyorsunuz,sabah nasil surduyseniz geceye kadar ayni sekilde duruyor.

★En onemli noktalardan biri de kirpiklerinize kac kat surerseniz surun agirlastirmiyor ve kirpiklerinizi yormuyor.Ayni zaman da topaklanma da yapmiyor ve cabuk kuruyor.

★Fiyati 5.50£ idi,Turkiye'de 20tl civari saniyorum.

Acikcasi begenmedim diyemem ancak islak yapisi cok hosuma gitmedi,onun disinda fircasi,surumu,kirpiklerimi uzatmasini sevdim ayni zaman da bu fiyatta bu performans olarak Maybelline The Rocket Volume'Express Rimel oldukca iyi diyebilirim.

Buyrun sizde inceleyin;








Sevgilerle
SevOnu


2 yorum:

  1. Benimde alışveriş listemde...Merak ediyorum...

    www.seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle denemelisin ben inanilmaz memnunum canim ♥♥♥

      Sil

Değerli yorumlarınız benim için önemli ♥