4 Şubat 2013 Pazartesi

FRIENDSHIP BRACALET (Arkadaş Bileklikleri)/Resimli

Herkese Merhaba;

Yurt dışında yaşamaya başladıktan sonra birçok yeni hobi edindim kendime,aslında çokta iyi oldu :-) Önce kendimi sürekli geliştirmeyi sevdiğim mutfak ile işe başladım,tatlı delisi bir eşim olduğu için birçok yeni tatlı,pasta yapımını öğrendim ki burada Hobby Craft adında ve adı üzerinde birçok hobby malzemesini bulabileceğiniz kocaman bir mağaza mevcut (ki istek olursa özellikle gidip buranın bir videosunu çekmek istiyorum).Pastacılık bölümü de bu mağazanın içerisinde var tabi ki bu bölüme gittiğiniz de başka hiç bir şey görmüyor gözünüz aklınıza gelebilecek her çeşit şeker hamurundan,renklendiricilerden,pasta kutularından,bebek,gelin ve damat figürlerine kadar her şey mevcut üstelik birbirinden farklı pastacılık kitapları da cabası.
Daha sonra ise örgü örmeyi çok fazla sevdiğim için örgü de kendimi geliştirdim ki burası genellikle hep soğuk olduğu için örgü ile oyalanmak mükemmel oluyor açıkçası :-) sizlere isterseniz bu örgü işlerini de göstermek isterim tabi ki.
Şu anda ise aslında kendisi ile çok yeni tanıştığım ancak kendimi çok istekli olduğum için oldukça geliştirdiğime inandığım bir işi göstermek istiyorum sizlere adı ; Friendship bracelet yani arkadaş bilekliği.Aslında hepimiz bunların ne olduğunu az çok biliyoruz,çok eskilerden de arkadaşlarımız ve kendimiz için alıp birlikte taktığımız şu meşhur bileklikler kendileri.Bunların yapımını her zaman merak etmişimdir ve biraz üzerine düşünce de aslında ne kadar kolay ve çok zevkli olduğunu fark ettim ve bir anda bir sürü arkadaş bilekliğim oldu :-) Ufak çapta bir koleksiyon yapmayı planlıyorum şimdilik :-)
Sizlere yaptığım birkaç bilekliğimi göstermek istiyorum.Umarım sizler de beğenirsiniz
NOT: Eğer yapımını merak edenler olursa söylemeniz yeterli sizler için ayrıntılı bir video ile bunların yapımını anlatabilirim.
Bu arada bildiğim kadarı ile bu bileklikleri Türkiye'de yapıp satan bir çok arkadaşımız var,eğer biraz vaktiniz ve bir miktar geliriniz olmasını isterseniz seve seve sizlere bunların yapımını anlatabilirim.Biraz vakit biraz nakit neden olmasın değil mi ? :-)

Buyurun bilekliklere göz atalım birazda ;









Nasıl sizce de güzeller mi?

Sevgilerle
SevOnu

2 yorum:

Değerli yorumlarınız benim için önemli ♥